Abonnementen en tarieven

Of je nu een paar vaste uurtjes per maand wilt uitbesteden of gelijk een heel team aan het werk wil zetten, wij hebben een abonnement dat bij je past.

CategorieTariefAfronding
Generalist€ 50 per uurafgerekend per minuut
Business Manager€ 70 per uurafgerekend per minuut
Specialist€ 90 per uurafgerekend per minuut

Starter
Om mee te beginnen of voor een vast aantal uurtjes per maand

€ 449 / maand
  • € 450 tegoed voor taken
  • Toegang tot ons Members-only Slack kanaal
  • Geen opzegtermijn

Business
Voor als je al een aantal processen gedocumenteerd hebt die het team kan uitvoeren

€ 899 / maand
  • € 900 tegoed voor taken
  • Toegang tot ons Members-only Slack kanaal
  • Geen opzegtermijn
  • Gratis één op één coaching calls

Ultimate Ninja
Voor Start-ups, investeerders en doorgewinterde ondernemers die willen groeien

v.a. € 2999 / mnd
  • Volledig op maat
  • Toegang tot ons Members-only Slack kanaal
  • Meerdere gebruikers
  • Je eigen Business Manager

Veel gestelde vragen

Wat gebeurt er na het aanmelden?
  1. De confirmatie
    Je ontvangt de confirmatie van je abonnement per e-mail. Daarnaast informeren we je over de diverse accounts die we voor je aanmaken.
  2. Het opstartgesprek
    Je plant dit je onboarding call direct na het aanmelden. Tijdens het opstartgesprek beginnen we met een korte kennismaking die we graag opnemen. Hierin vertel jij over jouw business en wat je van jouw team verwacht zodat jouw team alvast kennis kan maken met jouw business. Dit helpt onze Ninja's een indruk te krijgen van wie jij bent en hoe jouw business werkt.Daarnaast lopen we door de tools die wij gebruiken zoals Trello, Slack en 1Password. We helpen je ook gelijk op weg om jouw eerste taak aan te maken. Is het allemaal te veel informatie, geen probleem! We helpen je er gewoon doorheen. Zo hebben we ook instructie filmpjes beschikbaar om alles op terug te kijken.
  3. Op naar the next level!
    Afhankelijk van de expertises worden er één of meerdere mensen aan jouw business gekoppeld. Zo weet je altijd bij wie je terecht kunt en bouw je een relatie op met jouw team. Bij afwezigheid heb je ook nog eens het voordeel dat er collega’s zijn die kunnen inspringen.Via Trello kun je nu al jouw taken kwijt bij jouw virtual business team. Als voor de uitvoer van bepaalde taken wachtwoorden nodig zijn, kun je deze veilig in 1Password zetten. Zo garanderen wij dat jouw gegevens veilig blijven. Taken worden binnen 24 tot 48 uur opgepakt door jouw team waarbij je gelijk te horen krijgt wanneer het uitgevoerd wordt. Mocht dat te laat zijn? No problem! Laat het weten en we regelen het.
Hoe werkt het abonnement?

Er zijn drie abonnementsvormen:

  • Starter € 449,-/maand waarbij je € 450,-/maand  tegoed krijgt voor taken;
  • Business € 899,-/maand waarbij je € 900,-/maand tegoed krijgt voor taken;
  • Ultimate € 1.499,-/maand waarbij je € 1.600,-/maand tegoed krijgt voor taken.

Voor elk abonnement geldt dat:

  • het tegoed vervalt aan het einde van elke maand;
  • als je niet uitkomt met het tegoed in een bepaalde maand, je aanvullend tegoed (extra credits) kunt aanschaffen dat niet verloopt;
  • er geen opzegtermijn geldt, dus opzeggen is altijd mogelijk.
Wat als ik tegoed over hou of tekort kom?

Overgebleven credits vervallen aan het einde van je abonnementsperiode. Zorg er dus voor dat je uit blijft besteden.

Als je credits tekort komt voordat je abonnement verlengd wordt kan je extra tegoed (extra credits) bijkopen in blokken van 400, 800, 1200, 2000, 3000 of 4000. 

De extra credits vervallen niet en kan je dus een volgende periode weer gebruiken als je te kort komt.

Met welke uurtarieven werken jullie?

Wij werken met drie uurtarieven:
A. Generalistische taken a € 50,- per uur (er wordt per minuut afgeschreven);
B. Business manager a € 70,- per uur (er wordt per minuut afgeschreven).
C. Specialistische taken a € 90,- per uur (er wordt per minuut afgeschreven).
Specialistische uren moeten altijd vooraf goedgekeurd worden door jou. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

Wat is het verschil tussen een Virtual Assistant en Virtual Expert?

Het verschil tussen de Virtual Assistant en de Virtual Expert bestaat uit de expertise. De Virtual Assistant kan alle generalistische taken uitvoeren zoals bijvoorbeeld email en kalender management, facturen betalen en inboeken, research voor diverse zaken, diverse taken die beschreven zijn in procedures en meer. De Virtual Expert bezit een specifieke expertise, zoals bijvoorbeeld marketing, design, business automation, enz. Het bouwen van een nieuwe landing page wordt bijvoorbeeld gedaan door een expert, maar het opvolgen van de responses kan na het beschrijven van een procedure door een generalist gedaan worden. Zo ook het plaatsen van berichten e.d.

Hoe weet ik zeker dat de Ninja de taak uitvoert zoals ik het wil?

Je kunt de Ninja hier goed bij helpen door in het Trello kaartje dat je aanmaakt op jouw persoonlijke Trello board zo duidelijk mogelijk aan te geven hoe je wil dat de taak wordt uitgevoerd. De Ninja zal ook altijd contact met je opnemen als dingen niet duidelijk zijn. Naarmate je meer taken uitbesteed, leren wij jou natuurlijk ook veel beter kennen.

Hoe weet ik hoeveel tijd er aan een taak is besteed?

De Ninjas registreren hun tijd in Toggl. De tijd wordt gestart zodra de Ninja aan de slag gaat met een taak en wordt per minuut geregistreerd. Je krijgt online toegang tot jouw persoonlijke rapportage.

Kunnen er ook afwijkende prijsafspraken gemaakt worden?

Zeker! Voor grote projecten is in overleg een afwijkende prijsafspraak mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden.

Krijg ik één assistent toegewezen?

Wat Work Ninjas zo effectief en succesvol maakt, is dat onze klanten een volledig team met verschillende expertises tot hun beschikking hebben staan. Net als jij hebben onze Ninjas de focus op dat waar zij goed in zijn. Wanneer je een taak post, zal onze beste, beschikbare Ninja voor die specifieke taak ermee aan de slag gaan. Is er voor een bepaalde expertise al eerder iemand naar tevredenheid ingezet, dan zal zoveel mogelijk dezelfde persoon ingezet worden. Als je graag een specifieke Ninja aan jou gekoppeld wil hebben, dan kun je deze Ninja zelf aan het Trello kaartje hangen. Heb je specifieke wensen, laat het ons dan gerust weten. We denken graag met je mee.

Krijg ik steeds een andere VA?

Afhankelijk van de taken die je uitbesteed, kunnen er meerdere virtuele assistenten en virtuele experts jouw taken oppakken op basis van hun kennis, expertise en beschikbaarheid. We proberen echter zoveel mogelijk dezelfde personen aan jouw taken te laten werken zodat je echt je eigen team tot jouw beschikking hebt staan. Zo zorgen wij ervoor dat jouw team jouw bedrijf door en door kent, je persoonlijk contact kunt blijven onderhouden en je toch de flexibiliteit van achtervang hebt in geval van ziekte of vakantie. 

Zijn mijn gegevens wel veilig?

Wij doen er alles aan om jouw gegevens te beschermen. We adviseren wel om zoveel mogelijk via bijvoorbeeld Google Docs of Dropbox te werken, om te voorkomen dat informatie op de computer van onze experts beland. Op deze manier hou je zelf de toegang tot jouw gegevens in handen. Bovendien hebben we ook interne procedures om de veiligheid van klantgegevens te waarborgen en heeft elke Ninja een verklaring omtrent gedrag (VOG) moeten afgeven.

Het is fijn dat alles online gaat, maar kan ik ook een persoon ontmoeten of bellen?

Work Ninjas is een online only service. Onze Ninjas plannen met enige regelmaat een online call met je in om de taken te bespreken en af te stemmen. Je kijkt elkaar dus ondanks de afstand toch nog wel in de ogen, wel zo fijn op zijn tijd.

Als een call nodig is krijg je een link van de betreffende Ninja om zelf een call in te plannen. Je kan de Ninja ook zelf vragen iets bij jou in te plannen als je bijvoorbeeld een Calendly account hebt.

Zijn de Ninjas wel goed onderlegd en waar blijkt dat uit?

Onze Ninjas doorlopen een sollicitatieprocedure waarin ze meerdere rondes doorlopen. Zij worden getest op kennis en ervaring. Ook voeren wij gesprekken en doen wij onderzoek naar het werkverleden. Een onderdeel hiervan is ook een verklaring omtrent gedrag (VOG).

Kan ik een demonstratie krijgen voordat ik mij aanmeld?

Absoluut! Tijdens de intake call zal ons team inventariseren waar jij behoefte aan hebt en verzekeren dat we een goede match zijn. We laten je zien hoe ons dashboard en alles werkt. Je kunt hier een intake call plannen.

Heeft Work Ninjas een referral program?

Zeker! Iedere klant die een nieuwe klant aanbrengt, krijgt € 50,- aan krediet. De nieuwe klant krijgt ook € 50,- aan krediet.

Wat zijn coaching calls?

Bij het Business en Ultimate abonnement krijg je gratis één op één coaching calls. Deze coaching calls kun je zelf inplannen wanneer je daar behoefte aan hebt. Je kunt dan sparren over jouw visie voor jouw onderneming of privéleven en overleggen hoe Work Ninjas daar het beste in kan ondersteunen.

De coaching calls zijn een manier om zeker te stellen dat we altijd bijdragen aan het gewenste resultaat, dat je altijd de ondersteuning krijgt die je nodig hebt en voor ons om te blijven leren wat jij nodig hebt. Je kunt de coaching calls ook gebruiken om te ontdekken waar je Work Ninjas allemaal voor kunt gebruiken, om te bespreken hoe je een specifieke taak het beste in kunt steken om je doel te bereiken of om te overleggen of een bepaalde taak handig is om uit te besteden. De coaching calls worden niet in rekening gebracht. Als het noodzakelijk is dat een specifieke Ninja deelneemt aan de coaching call, dan zal de Ninja wel zijn of haar tijd schrijven. Dit zal altijd vooraf gemeld worden.