Veel gestelde vragen

Hoe werkt het abonnement?

Er zijn drie abonnementsvormen:

  • Starter € 450,-/maand waarbij je € 450,-/maand  tegoed krijgt voor taken;
  • Business € 900,-/maand waarbij je € 900,-/maand tegoed krijgt voor taken;
  • Ultimate € 1.500,-/maand waarbij je € 1.600,-/maand tegoed krijgt voor taken.

Voor elk abonnement geldt dat:

  • het tegoed vervalt aan het einde van elke maand;
  • als je niet uitkomt met het tegoed in een bepaalde maand, je aanvullend tegoed kunt aanschaffen dat niet verloopt;
  • er geen opzegtermijn geldt, dus opzeggen is altijd mogelijk. 

De Business en Ultimate abonnementen bieden ook gratis één op één coaching calls en het Ultimate abonnement sluit af met een eigen account manager.

Meld je hier aan.

Met welke uurtarieven werken jullie?

Wij werken met twee uurtarieven:
A. Generalistische taken a € 50,- per uur (er wordt per minuut afgeschreven);
B. Specialistische taken a € 90,- per uur (er wordt per minuut afgeschreven).
Specialistische uren moeten altijd vooraf goedgekeurd worden door jou. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

Wat is het verschil tussen een Virtual Assistant en Virtual Expert?

Het verschil tussen de Virtual Assistant en de Virtual Expert bestaat uit de expertise. De Virtual Assistant kan alle generalistische taken uitvoeren zoals bijvoorbeeld email en kalender management, facturen betalen en inboeken, research voor diverse zaken, diverse taken die beschreven zijn in procedures en meer. De Virtual Expert bezit een specifieke expertise, zoals bijvoorbeeld marketing, design, business automation, enz. Het bouwen van een nieuwe landing page wordt bijvoorbeeld gedaan door een expert, maar het opvolgen van de responses kan na het beschrijven van een procedure door een generalist gedaan worden. Zo ook het plaatsen van berichten e.d.

Hoe weet ik zeker dat de Ninja de taak uitvoert zoals ik het wil?

Je kunt de Ninja hier goed bij helpen door in het Trello kaartje dat je aanmaakt op jouw persoonlijke Trello board zo duidelijk mogelijk aan te geven hoe je wil dat de taak wordt uitgevoerd. De Ninja zal ook altijd contact met je opnemen als dingen niet duidelijk zijn. Naarmate je meer taken uitbesteed, leren wij jou natuurlijk ook veel beter kennen.

Hoe weet ik hoeveel tijd er aan een taak is besteed?

De Ninjas registreren hun tijd in Toggl. De tijd wordt gestart zodra de Ninja aan de slag gaat met een taak en wordt per minuut geregistreerd. Je krijgt online toegang tot jouw persoonlijke rapportage.

Kunnen er ook afwijkende prijsafspraken gemaakt worden?

Zeker! Voor grote projecten is in overleg een afwijkende prijsafspraak mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden.

Krijg ik één assistent toegewezen?

Wat Work Ninjas zo effectief en succesvol maakt, is dat onze klanten een volledig team met verschillende expertises tot hun beschikking hebben staan. Net als jij hebben onze Ninjas de focus op dat waar zij goed in zijn. Wanneer je een taak post, zal onze beste, beschikbare Ninja voor die specifieke taak ermee aan de slag gaan. Is er voor een bepaalde expertise al eerder iemand naar tevredenheid ingezet, dan zal zoveel mogelijk dezelfde persoon ingezet worden. Als je graag een specifieke Ninja aan jou gekoppeld wil hebben, dan kun je deze Ninja zelf aan het Trello kaartje hangen. Heb je specifieke wensen, laat het ons dan gerust weten. We denken graag met je mee.

Krijg ik steeds een andere VA?

Afhankelijk van de taken die je uitbesteed, kunnen er meerdere virtuele assistenten en virtuele experts jouw taken oppakken op basis van hun kennis, expertise en beschikbaarheid. We proberen echter zoveel mogelijk dezelfde personen aan jouw taken te laten werken zodat je echt je eigen team tot jouw beschikking hebt staan. Zo zorgen wij ervoor dat jouw team jouw bedrijf door en door kent, je persoonlijk contact kunt blijven onderhouden en je toch de flexibiliteit van achtervang hebt in geval van ziekte of vakantie. 

Zijn mijn gegevens wel veilig?

Wij doen er alles aan om jouw gegevens te beschermen. We adviseren wel om zoveel mogelijk via bijvoorbeeld Google Docs of Dropbox te werken, om te voorkomen dat informatie op de computer van onze experts beland. Op deze manier hou je zelf de toegang tot jouw gegevens in handen. Bovendien hebben we ook interne procedures om de veiligheid van klantgegevens te waarborgen en heeft elke Ninja een verklaring omtrent gedrag (VOG) moeten afgeven.

Het is fijn dat alles online gaat, maar kan ik ook een persoon ontmoeten of bellen?

Work Ninjas is een online only service. Onze Ninjas plannen met enige regelmaat een online call met je in om de taken te bespreken en af te stemmen. Je kijkt elkaar dus ondanks de afstand toch nog wel in de ogen, wel zo fijn op zijn tijd.

Als een call nodig is krijg je een link van de betreffende Ninja om zelf een call in te plannen. Je kan de Ninja ook zelf vragen iets bij jou in te plannen als je bijvoorbeeld een Calendly account hebt.

Zijn de Ninjas wel goed onderlegd en waar blijkt dat uit?

Onze Ninjas doorlopen een sollicitatieprocedure waarin ze meerdere rondes doorlopen. Zij worden getest op kennis en ervaring. Ook voeren wij gesprekken en doen wij onderzoek naar het werkverleden. Een onderdeel hiervan is ook een verklaring omtrent gedrag (VOG).

Kan ik een demonstratie krijgen voordat ik mij aanmeld?

Absoluut! Tijdens de intake call zal ons team inventariseren waar jij behoefte aan hebt en verzekeren dat we een goede match zijn. We laten je zien hoe ons dashboard en alles werkt. Je kunt hier een intake call plannen.

Heeft Work Ninjas een referral program?

Zeker! Iedere klant die een nieuwe klant aanbrengt, krijgt € 50,- aan krediet. De nieuwe klant krijgt ook € 50,- aan krediet.

Wat zijn coaching calls?

Bij het Business en Ultimate abonnement krijg je gratis één op één coaching calls. Deze coaching calls kun je zelf inplannen wanneer je daar behoefte aan hebt. Je kunt dan sparren over jouw visie voor jouw onderneming of privéleven en overleggen hoe Work Ninjas daar het beste in kan ondersteunen.

De coaching calls zijn een manier om zeker te stellen dat we altijd bijdragen aan het gewenste resultaat, dat je altijd de ondersteuning krijgt die je nodig hebt en voor ons om te blijven leren wat jij nodig hebt. Je kunt de coaching calls ook gebruiken om te ontdekken waar je Work Ninjas allemaal voor kunt gebruiken, om te bespreken hoe je een specifieke taak het beste in kunt steken om je doel te bereiken of om te overleggen of een bepaalde taak handig is om uit te besteden. De coaching calls worden niet in rekening gebracht. Als het noodzakelijk is dat een specifieke Ninja deelneemt aan de coaching call, dan zal de Ninja wel zijn of haar tijd schrijven. Dit zal altijd vooraf gemeld worden.